KVALITEET
BSF iONTRON Hybrid tähistab revolutsioonilist sammu ehitussektori suunas, mis ühendab tõhususe ja keskkonnasõbralikkuse. Tegemist on Putzmeisteri loodud hübriidse autobetoonipumbaga, mis ühendab diiselmootori töökindluse ja elektriajami puhta jõudluse. See masin pakub maksimaalset võimsust minimaalse kütusekulu ja müra juures, muutes betoonitööd tõhusamaks ja keskkonnasäästlikumaks kui kunagi varem.
JÕUDLUS JA TÕHUSUS
Hoolimata hübriidlahendusest säilitab BSF iONTRON Hybrid sama võimsuse nagu traditsioonilised diiselmudelid.
- Diiselrežiimis saavutab pump kuni 160 m³/h tootlikkuse ja 85 bar rõhu.
- Elektrirežiimis on jõudlus kuni 100 m³/h ja 62 bar.
Uuendatud iONTRON 2.0 süsteem parandab energiatõhusust kuni 40 % ja vähendab energiakulu kuni 6 kW võrra. Nutikas Ergonic Output Control (EOC) kohandab mootori kiirust vastavalt vajadusele, vähendades energiakadu ja suurendades töö sujuvust.
Tänu sellele väheneb kütusekulu ja hooldusvajadus, pikeneb masina eluiga ning igapäevased töö- ja hoolduskulud on märgatavalt madalamad. Ainuüksi tühikäigul hoitakse kokku kuni 6 liitrit diislit tunnis, mis tähendab ligi 2000 liitrit aastas.
KUIDAS BSF IONTRON HYBRID TÖÖTAB
BSF iONTRON Hybrid põhineb 92 kW elektrimootoril, mis ühendatakse otse ehitusplatsi elektrivõrku 63 A või 125 A pistiku kaudu. Operaator peab vaid 35 meetri pikkuse kaabli lahti kerima, ühendama selle vooluvõrku ja töö võib alata – akut pole vaja.
Masinat saab kasutada nii diisel- kui ka elektrirežiimis, kus režiimi vahetamine toimub vaid ühe nupuvajutusega. See tagab paindlikkuse igas olukorras. Tänu süsteemile Plug & Pump saab betooni pumbata täielikult elektriliselt, ilma heitgaaside ja CO₂-emissioonideta.
KESKKONNAEELISED
BSF iONTRON Hybrid seab uue standardi keskkonnasõbralikus ehitustehnoloogias. Elektrilises töörežiimis saab CO₂ heitmeid vähendada kuni 100 %, sõltuvalt elektrienergia allikastiONTRON Flyer Advantages EN. Samuti väheneb müratase kuni 50 % – diiselrežiimi 115 dB(A) asemel töötab elektrirežiim vaid 107 dB(A) juures.
See kaitseb nii töömehi kui ka ümbruskonna elanikke, võimaldades tööde tegemist ka linnakeskkonnas ja ööajal ilma häiriva mürata. Puhas, vaikne ja tõhus – just need märksõnad iseloomustavad BSF iONTRON Hybrid mudelit.
LIHTNE KASUTUS JA MAKSIMAALNE PAINDLIKKUS
Putzmeister on taganud, et BSF iONTRON Hybrid on sama lihtne kasutada kui tavaline diiselpump. Juhtimine ja funktsioonid on identsed mõlemas režiimis, olgu see siis noole liikumine või betooni pumpamine. Elektrirežiimi saab aktiveerida isegi töö käigus, mis annab ehitusplatsil enneolematu paindlikkuse.
Lisaks on pumbasüsteem integreeritud kompaktselt ühte moodulisse, mis vähendab masina kogukaalu ja vabastab ruumi lisaseadmetele. See nutikas, patendiootel lahendus muudab BSF iONTRON Hybrid-i oma klassis ainulaadseks.
IONTRON PEREKOND JA TULEVIK
BSF iONTRON Hybrid, mis esitleti 2021. aastal, oli esimene samm Putzmeisteri elektrifitseeritud masinate teekonnal. Sellele järgnesid uued mudelid – iONTRON BSA, iONTRON eMixer ja täiustatud Hybrid 2.0, mis kõik põhinevad samal põhimõttel: vähem CO₂, rohkem tõhusust.
Teise põlvkonna BSF iONTRON Hybrid 2.0 on veelgi võimsam – see pakub 15–40 % suuremat efektiivsust, paremat süsteemijuhtimist ning võimalust töötada ka CNG-gaasil. Nii ühendatakse elektriline ja gaasitehnoloogia, et saavutada maksimaalne sääst ja jõudlus.
KOKKUVÕTE
BSF iONTRON Hybrid ühendab endas traditsioonilise jõu ja kaasaegse jätkusuutlikkuse. See on loodud töökindluseks, mugavuseks ja keskkonnasäästuks – ilma kompromissideta.
- Nullheide elektrirežiimis
- Kuni 50 % väiksem müratase
- Võrdne jõudlus diiselmudeliga
- Lihtne ühe nupuga režiimivahetus
- Ei vaja lisaakusid
Kõik see teeb BSF iONTRON Hybridist masina, mis on valmis tulevikuks – vaikne, tõhus ja keskkonnasõbralik lahendus iga ehitusplatsi jaoks.
- Elektrimootori võimsus92 kW
- Elektriühendus400 V, 50 Hz (63 A / 125 A)
- Elektriline tootlikkuskuni 100 m³/h
- Maksimaalne rõhk (E-mode)kuni 62 bar
- Maksimaalne rõhk (Diesel)kuni 85 bar
- Töömüra (elektriline)107 dB(A)
- Töömüra (diisel)115 dB(A)
- CO₂ heitmed elektrirežiimiskuni 0 kg/h (sõltub elektrienergia päritolust)
- Kütusekulu elektrirežiimis0 l/h
- Kaabli pikkus35 m (hüdraulilise trumliga)
- PumpamissüsteemiLS tuumapump
- JuhtsüsteemErgonic Output Control (EOC)
- TöörežiimidElektriline / Diisel / Kombineeritud
- Müratase väheneminekuni 50 % võrreldes diisliga
- Sääst tühikäigul4–6 l diislit tunnis
- Tõhususe kasvkuni 40 % võrreldes varasema mudeliga




