Putzmeister

M42-5 iONTRON on Full electric Chassis

Putzmeister

M42-5 iONTRON on Full electric Chassis

KVALITEET

PUTZMEISTER M42-5 IONTRON FULL ELECTRIC CHASSIS on maailma esimene täiselektriline autobetoonipump, mis töötab täielikult ilma diislikütuseta – nii sõitmisel kui ka pumpamisel. Masin on loodud uue põlvkonna keskkonnateadlikele ehitusplatsidele, kus tootlikkus, energiatõhusus ja nullheide on standard.

Tänu täiselektrilisele eChassis platvormile pakub M42-5 iONTRON võimsat jõudlust, madalat mürataset ja erakordset töökindlust. See on samm edasi – Putzmeisteri legendaarne töökindlus ühendatuna tulevikutehnoloogiaga.

UUS STANDARD TÕHUSUSES JA VAIKUSES

M42-5 iONTRON kasutab 360 kWh liitiumioonakut, mis tagab kuni 8 tundi pidevat pumpamist ühe laadimisega. Tänu uuenduslikule WORK WHILE CHARGE (WWC) funktsioonile saab pumpa laadida ja kasutada samaaegselt, mis muudab töö katkematuks ka pika päeva jooksul.

Elektriline ajam muudab töö sujuvaks ja vaikseks – müratase on kuni 50% madalam kui diiselversioonidel. See loob paremad tingimused operaatoritele ning võimaldab töötada öisel ajal ja müratundlikes piirkondades.


VÕIMAS PUMPAMISSÜSTEEM – 100% ELEKTRILINE, 100% TÕHUS

M42-5 iONTRON säilitab Putzmeisteri iLS (INTELLIGENT LOW STROKE) pumba jõudluse – kuni 170 m³/h tootlikkust ja 130 bar survet.
Tänu ERGONIC OUTPUT CONTROL (EOC) süsteemile juhitakse elektrimootori energiakasutust automaatselt vastavalt koormusele, saavutades kuni 25% väiksema energiatarbimise ja pikema tööea.

ERGO³ juhtsüsteem võimaldab reaalajas jälgida energiatarvet, pumpamiskiirust ja poomi asendit, muutes töö täpsemaks ja efektiivsemaks.


TÄISELEKTRILINE VEOKIALUS – SÕIDA JA PUMPA ILMA HEITMETETA

M42-5 IONTRON FULL ELECTRIC CHASSIS põhineb VOLVO FM eTRUCK 8×4 TRIDEM platvormil, mis arendab 330 kW pidevat võimsust.
Akupaketi kogumaht on 360 kWh, millest 250 kWh on kasutatav sõiduks ja 110 kWh tööks.
Keskmine energiatarve on vaid 1,6–2,0 kWh/km, mis teeb sellest ühe ökonoomseima raskeveoki oma klassis.

Täiselektriline jõuülekanne võimaldab täielikult heitmevaba liikumist ja pumpamist – sobib ideaalselt sisesektsioonidele, linnakeskkonda ja keskkonnanõuete rangetele aladele.


KESKKONNASÕBRALIK JA KULUEFEKTIIVNE LAHENDUS

M42-5 iONTRON saavutab töö käigus 100% CO₂ heitmete vähenemise, kui seda toidetakse rohelise elektriga.
Puuduvad kütusefiltrid, õlivahetused ja diiselmootori hooldused – tulemuseks on kuni 30% madalamad hoolduskulud ja oluliselt väiksem töökatkestuste risk.

Elektrimootori ühtlane töö vähendab vibratsiooni ja kulumist, pikendades oluliselt kogu masina eluiga. Samuti väheneb müratase, mis parandab töötingimusi ja vähendab naabruskonnale tekkivat häiringut.


LAADIMISVÕIMALUSED JA TÖÖAUTONOOMIA

M42-5 iONTRON toetab mitut laadimisrežiimi:

  • 220 V SCHUKO pistik aeglaseks öiseks laadimiseks,
  • 400 V / 16 A või 32 A CEE tööstuspistik keskmiseks laadimiseks,
  • CCS2 KIIRLAADIMINE kuni 120 kW, mis võimaldab laadida 10–80% vaid 2 tunniga.

Tänu GRIDXPRESS MOBILE POWER STATION süsteemile saab masinat kasutada ka objektidel, kus puudub püsiv elektrivõrk – see muudab M42-5 iONTRONi täielikult sõltumatuks.

OHUTUS, MUGAVUS JA TÄPSUS

Operaatorile pakub M42-5 iONTRON kõiki mugavusi:

  • LED-valgustus kõigis juhtimispunktides,
  • RFID-turvasüsteem,
  • automaatne määrdesüsteem,
  • libisemisvastased tööplatvormid,
  • ERGONIC® kaugjuhtimispult, mis võimaldab kõiki funktsioone juhtida ühe käega.

Kõik hoolduspunktid on varustatud tööriistavabade kinnituslahendustega, mis muudab igapäevase hoolduse kiireks ja mugavaks.

KOKKUVÕTE

PUTZMEISTER M42-5 IONTRON FULL ELECTRIC CHASSIS ühendab täiselektrilise veokitehnoloogia ja Putzmeisteri legendaarse pumpamistäpsuse ühte masinasse.
See pakub sama võimsust kui diiselmudel, kuid ilma heitmeteta, vaiksemalt ja madalamate kuludega.

M42-5 IONTRON pole lihtsalt betoonipump – see on uue ajastu sümbol, kus jõudlus ja jätkusuutlikkus käivad käsikäes.

PUTZMEISTER M42-5 IONTRON – 100% ELEKTRILINE. 0% KOMPROMISSE.

  • MasinatüüpBSF M42-5 iONTRON Full Electric Chassis
  • TüüpTäiselektriline autobetoonipump (sõidu- ja töörežiim mõlemad elektrilised)
  • Vertikaalne ulatus41,6 m
  • Horisontaalne ulatus (neto)34,5 m
  • Sügavusulatus31,0 m
  • Avanemiskõrgus8,6 m
  • Poomitüüp5-osaline RZ-fold – täpne ja paindlik igas keskkonnas
  • ToestussüsteemTRDI, OSS (One Side Support), iSC (Intelligent Setup Control)
  • Toestuslaius (ees/taga)7,5 m / 8,3 m, muudetav 2,6–8,3 m
  • PumpamissüsteemiLS (intelligent Low Stroke) – madal löögisagedus, suur maht
  • Tootlikkuskuni 170 m³/h
  • Maksimaalne rõhkkuni 130 bar
  • Silindri läbimõõt / käik250 mm / 2100 mm
  • Elektrimootori võimsus330 kW pidev / 400 kW tippvõimsus
  • Aku maht360 kWh (250 kWh sõitmiseks, 110 kWh pumpamiseks)
  • Tööaeg / autonoomiakuni 8 tundi pumpamist või kuni 200 km sõitu
  • LaadimisvõimalusedCCS2 (kuni 120 kW), CEE 400 V / 16–32 A, Schuko 220 V
  • Laadimisaeg (10–80%)umbes 2 tundi (kiirlaadimine)
  • JuhtsüsteemErgonic® 3 koos EOC 2.0, iBC, EPS ja iSC moodulitega
  • Poomi juhtimineiBC (Intelligent Boom Control) – ühe käega täpne liikumine
  • Müratase elektrirežiimis< 90 dB(A) (kuni 50% madalam võrreldes diisliga)
  • CO₂ heitmed0 kg/h (100% elektriline töö, sõltub energiavarustusest)
  • ŠassiiVolvo FM eTruck 8x4 Tridem (Full Electric)
  • Kogupikkus / kõrgusumbes 11,9 m / <4,0 m
  • Tühimassumbes 29 000 kg
  • Veepaak / veepump700 l / 160 l/min, 25 bar
  • Ohutus ja mugavusLED-valgustus, RFID-turvasüsteem, automaatne määrdesüsteem, tööriistakast
  • Keskkonnasõbralikkus100% heitmevaba töö, madalad hoolduskulud, biolagunev hüdroõli
  • Energiatõhususkuni 25% väiksem energiatarbimine tänu EOC 2.0 süsteemile

Vaata veel