KVALITEET
Putzmeister P 10 DS Sattelauflieger on poolhaagisega betoonisegisti, mis pakub märkimisväärselt suuremat betoonimahutavust ja sõidustabiilsust võrreldes tavaliste jäikade veoautosegistitega.
See mudel põhineb P 10 seerial, kuid on spetsiaalselt loodud sadulveokitele, et suurendada efektiivsust, vähendada tühimassi ja optimeerida transpordikulu.
Tänu madalale raskuskeskmele, tugevdatud raamile ja FEM-tehnoloogiaga arvutatud trumlikonstruktsioonile tagab P 10 DS sujuva, ohutu ja energiasäästliku betoonitranspordi ka pikkadel vahemaadel.
POOLHAAGISE EHITUS JA DISAIN
Sattelaufliegeri raam on valmistatud kõrgtugevast S500 konstruktsiooniterasest, mis tagab minimaalse kaalu ja maksimaalse jäikuse.
Telgede paigutus ja õhkvedrustus on loodud võrdse raskuse jaotamiseks, mis tagab stabiilse sõidu ka täislastiga.
Tänu sellele on P 10 DS sobiv nii pika vahemaa vedudeks kui ka sagedasteks sõitudeks betoonitehase ja objekti vahel.
Madalam kogukõrgus muudab masina sobivaks ka tunnelite ja madalate sildade all liikumiseks.
Lisaks on segisti varustatud automaatse trumli pesusüsteemi, roostevabast terasest piirete, LED-valgustuse ja libisemisvastaste astmetega, mis tagavad ohutu töö ka raskemates tingimustes.
ERGONIC® MIXER CONTROL – TÄPNE JA MUGAV JUHTIMINE
Ergonic® Mixer Control (EMC) süsteem võimaldab operaatoril juhtida trumli pöörlemist, tühjendamist ja segamist otse kabiinist või raadiosaatjaga kaugjuhtimispuldilt.
Koos Ergonic® Output Control (EOC) mooduliga reguleeritakse mootori pöörlemiskiirust automaatselt vastavalt töökoormusele, saavutades kuni 10% kütusesäästu.
Lisaks on olemas Constant Speed Drive (CSD), mis tagab ühtlase segamiskiiruse ja vähendab energiakadu.
See süsteem tagab betoonisegu kvaliteedi sõltumata töökoormusest või sõidutingimustest.
HOOLDUS JA PRAKTILISUS
P 10 DS on disainitud lihtsaks hoolduseks ja kiireks puhastuseks.
Trumli suur hooldusluuk Ø 580 mm võimaldab kiiret ligipääsu sisemusse, samas kui automaatne pesuprogramm tagab kiire ja efektiivse puhastamise pärast iga tühjendust.
Kõik hoolduspunktid on koondatud ligipääsetavatele aladele, et vähendada seisakuaega.
Lisavarustusena on saadaval Machine Cockpit süsteem, mis võimaldab jälgida masina olekut, hooldusgraafikut ja energiatarbimist reaalajas.
KASUTUSVALDKONNAD
Putzmeister P 10 DS Sattelauflieger sobib ideaalselt:
- Suurte betoonimahtude transportimiseks pikkadel vahemaadel
- Infrastruktuuri- ja tööstusprojektide jaoks
- Pidevaks tööks betoonitehaste ja objektide vahel
- Kohtadesse, kus manööverdusvõime ja kaalujaotus on kriitilised
Tänu oma konstruktsioonile ja töökindlusele pakub see märkimisväärset tootlikkust ja madalamat kütusekulu võrreldes jäikade veokite segistitega.
KOKKUVÕTE
Putzmeister P 10 DS Sattelauflieger ühendab suure mahutavuse, energiatõhususe ja töökindluse ühes professionaalses lahenduses.
See on ideaalne valik ettevõtetele, kes vajavad paindlikku, suurt ja ökonoomset betoonitranspordi süsteemi, mis vastab tänapäeva logistilistele ja keskkonnanõuetele.
- MasinatüüpPutzmeister P 10 DS Sattelauflieger betoonisegisti
- Nominaalmaht10,0 m³
- Veeliini maht11,29 m³
- Geomeetriline maht17,03 m³
- Paigaldusnurk12,2°
- Kõrgus2900 mm
- Haagise tüüp2- või 3-teljeline poolhaagis, õhkvedrustus
- Kandevõimekuni 25 tonni (koos veokiga)
- Kaal≈ 4300 kg
- Materjal27MnCrB5 boron- ja magneesiumteras / Hardox 400/450 (Ultra Light)
- Materjali paksus4–6 mm (sõltuvalt kulumisalast)
- Trumli disainFinite Element Method (FEM) optimeeritud kuju
- JuhtsüsteemErgonic® Mixer Control (EMC)
- Mootori juhtimineErgonic® Output Control (EOC)
- Trumli pöörlemissüsteemConstant Speed Drive (CSD)
- PesuprogrammTäisautomaatne ühe nupuvajutusega
- JuhtimineRaadiosaatjaga ja kabiinisisene juhtpaneel
- OhutussüsteemidCE-sertifikaat, LED-töötuled, roostevabad piirded, tagurduskaamera
- LisavarustusMachine Cockpit, vee mõõtja, automaatne määrdesüsteem, tööriistakastid
- TöökindlusKuni 30% suurem kulumiskindlus ja parem kaalujaotus


