Putzmeister

P 9 – P 9 G

Putzmeister

P 9 – P 9 G

KVALITEET

Putzmeister P 9 on 9-kuupmeetrine betoonisegisti, mis pakub suurepärast kombinatsiooni mahutavusest, efektiivsusest ja töökindlusest.
See kuulub Putzmeisteri P-seeriasse, mis on välja töötatud aastatepikkuse kogemuse ja FEM-arvutuste põhjal, et tagada maksimaalne tugevus minimaalse kaaluga.
Tänu oma nutikale juhtsüsteemile, vastupidavatele materjalidele ja täiustatud ohutusfunktsioonidele on P9 ideaalne valik suurtele infrastruktuuri- ja ehitusprojektidele, kus töökindlus ja tootlikkus on kriitilise tähtsusega.

TUGEV KONSTRUKTSIOON JA MATERJALIDE KVALITEET

Putzmeister P9 trummel on valmistatud boron- ja magneesiumterasest (27MnCrB5), mille kulumiskindlus on kuni 30% suurem kui tavalisel konstruktsiooniterasel, pakkudes erakordset vastupidavust ka rasketes töötingimustes.
Trumli siseseinte paksus on 4–6 mm, sõltuvalt kulumisaladest. Tänu sellele säilitab masin oma kuju ja töövõime ka pärast aastaid intensiivset ja pidevat kasutamist erinevates kliimatingimustes.

Kogu konstruktsioon on loodud Finite Element Method (FEM) simulatsioonide abil, mis võimaldab saavutada täiusliku tasakaalu jäikuse, kaalu ja tugevuse vahel.
Tulemuseks on vastupidav, kuid kerge segisti, mis vähendab nii kütusekulu kui ka šassiile mõjuvat koormust, pikendades seeläbi masina eluiga.

Lisaks on saadaval P9 Ultra Light versioon, mis on valmistatud Hardox 400/450 terasest.
See tagab kuni 20% väiksema tühimassi, võimaldades transportida suuremat betoonikogust ilma ülekaalu riskita ning säilitades samal ajal suurepärase stabiilsuse ja manööverdusvõime.

TIPPTASEMEL JUHTSÜSTEEM – ERGONIC® MIXER CONTROL

P 9 on varustatud Ergonic® Mixer Control (EMC) süsteemiga, mis võimaldab täpset trumli pöörlemise juhtimist ja tagab ühtlase betoonisegu kvaliteedi igas tööetapis.
Juhtimine toimub nii kabiinist kui ka raadiosaatjaga, mille abil saab trumli pöörlemiskiirust ja suunda muuta kaugelt, tagades suurema ohutuse ja mugavuse.

Lisaks on P9-l Ergonic® Output Control (EOC) süsteem, mis reguleerib mootori pöörlemiskiirust vastavalt koormusele.
Kui segamine peatub, langeb mootor automaatselt tühikäigule, vähendades kütusekulu kuni 10%.
Constant Speed Drive (CSD) süsteem tagab, et trumli pöörlemine püsib ühtlane sõltumata mootori kiirusest – tulemuseks on sujuv, vaikne ja energiasäästlik töö.

KÕRGE TOOTLIKKUS JA MAHUTAVUS

Putzmeister P 9 suudab transportida kuni 9,0 m³ betooni, mis teeb sellest ideaalse valiku suuremahulisteks töödeks.
Trumli veejoone maht on 10,32 m³ ja geomeetriline maht 15,68 m³, pakkudes piisavat varu ka maksimaalse segu korral.
Kogukõrgus on ligikaudu 2820 mm, mis teeb masina sobivaks nii suurtel ehitusplatsidel kui ka madalate objektide all liiklemiseks.

Paigaldusnurk 12,3° tagab segamisprotsessi maksimaalse efektiivsuse, samas kui tasakaalustatud raskuskese parandab sõidustabiilsust ja vähendab šassii kulumist.

LIHTNE HOOLDUS JA MUGAV KASUTUS

Putzmeister P 9 on disainitud operaatori mugavust silmas pidades.
Masinal on lai hooldusluuk (Ø 580 mm) ja täisautomaatne pesuprogramm, mis võimaldab trumli kiiret ja efektiivset puhastamist minimaalse veekogusega.
Lisaks on segistil integreeritud hoiukastid, LED-töötuled ja ohutuspiirded, mis muudavad töö ohutuks ja ergonoomiliseks.

Kõik elektri- ja hüdrosüsteemid on kergesti ligipääsetavad, mis vähendab hooldusaega ja seisakuid.
Lisavarustusena saab paigaldada Machine Cockpit süsteemi, mis võimaldab jälgida masina tööparameetreid reaalajas, sealhulgas tööaega, kütusekulu ja hooldusgraafikut.

KASUTUSVALDKONNAD

Putzmeister P 9 sobib ideaalselt:

  • Suuremahulisteks infrastruktuuri- ja ehitusprojektideks
  • Betoonitehaste ja objektide vaheliseks transportimiseks
  • Objektidele, kus on vaja suurt mahutavust ja madalat hooldusvajadust
  • Tööstuslikeks ja linnatöödeks

Tänu suurele mahule ja nutikale juhtsüsteemile on P 9 ideaalne nii päevaseks betooniveoks kui ka pidevaks kasutamiseks rasketes oludes.

KOKKUVÕTE

Putzmeister P 9 esindab Saksa täpsust ja vastupidavust betoonilogistikas.
Tänu kergemale konstruktsioonile, suuremale mahutavusele ja madalamale energiakulule on see segisti mõeldud neile, kes ei lepi keskpärasega.
Olgu tegemist sildade, tunnelite või suurte tööstusobjektidega, P 9 tagab alati täpse segu ja usaldusväärse töö.

  • MasinatüüpPutzmeister P9 betooniveoauto
  • Nominaalmaht9,0 m³
  • Veeliini maht10,32 m³
  • Geomeetriline maht15,68 m³
  • Paigaldusnurk12,3°
  • Kõrgus2820 mm
  • Kaal3800 kg
  • Materjal27MnCrB5 boron- ja magneesiumteras
  • Materjali paksus4–6 mm (sõltuvalt kulumisalast)
  • Trumli disainFEM-optimeeritud tugevdatud kuju
  • JuhtsüsteemErgonic® Mixer Control (EMC)
  • Mootori juhtimineErgonic® Output Control (EOC)
  • Trumli pöörlemissüsteemConstant Speed Drive (CSD)
  • PesuprogrammTäisautomaatne ühe nupuvajutusega
  • JuhtimineRaadiosaatjaga ja kabiinisisene juhtpaneel
  • OhutussüsteemidCE-sertifikaat, roostevabad piirded, LED-töötuled
  • MaterjalivalikudStandardteras / Hardox 400/450 (Ultra Light)
  • LisavarustusMachine Cockpit, vee mõõtja, tagakaamera, tööriistakastid
  • HooldusluukØ 580 mm – suur puhastusava
  • TöökindlusKuni 30% suurem kulumiskindlus võrreldes tavaterasega

Vaata veel